Nu Doar Cerul Este Albastru

Politica Rezervari si Anulari

TERMENI SI CONDITII

Urmatorii termeni si conditii se vor aplica tuturor rezervarilor realizate prin intermediul numarului nostru de telefon:

+40.787.523.985

sau a adresei noastre de email:

[email protected]

Va rugam sa va alocati timp sa le cititi inainte de a efectua o rezervare. Va rugam sa acordati atentie politicii de plata si de anulare inainte de a rezerva, la fel de bine ca tuturor termenilor si conditiilor din acest document. In acesti termeni si conditii, urmatoarele cuvinte scrise ingrosat vor insemna:
Acordul” inseamna confirmarea rezervarii impreuna cu acesti termeni si conditii;
Oaspete” inseamna persoana ce urmeaza a fi /sau care este deja cazata in pensiune;
Pensiune” inseamna Pensiunea Blue House Murighiol;
Termeni si conditii” inseamna termenii si conditiile stipulate in acest acord.
Semnand fisa de cazare si/sau consimtamantul dat online prin efectuarea unei/mai multor rezervari, oaspetele confirma ca a fost informat depre politica de aplicare a termenilor si conditiilor.

PROCEDURI DE REZERVARE
Rezervarile trebuie efectuate in avans. Tarifarile pentru cazare se vor baza pe disponibiliatatea de la data ofertarii.
Rezervarile se fac la numarul de telefon +40787523985 sau prin intermediul adresei de email [email protected]. Rezervarile sunt considerate ferme in momentul achitarii avansului ce consta in prima noapte de cazare pentru fiecare camera rezervata. Oaspetii vor primi o confirmare a rezervarii odata ce avansul a fost primit.

TAXE, DEPOZIT SI PLATA
Tarifele oferite de Pensiunea Blue House includ TVA (5%) si taxa de oras (1%).
Metoda de plata depinde de alegerea tipului rezervarii, iar termenii de plata respectivi pot varia in functie de rezervare.
Oaspetele are posibilitatea de a plati tariful pentru intregul sejur in avans. Daca depozitul a fost deja platit pentru a garanta rezervarea, oaspetele va plati diferenta pana la suma totala de plata in momentul sosirii la pensiune. Costurile actuale vor fi platite doar in moneda locala a pensiunii.
Oaspetele are obligatia de a plati in concordanta cu tariful agreat pentru cazare cat si pentru extra serviciile agreate conform ofertarii, cel mai tarziu in ultima zi de sedere pe baza prezentarii contului, impreuna cu dovada depozitului oferita initial de oaspete.
In situatia in care cardul de credit oferit de oaspete spre garantare nu are suficiente fonduri pentru acoperirea rezervarii, atunci rezervarea va fi considerata invalida si va fi anulata. Aceasi situatie de anulare se aplica si in situatia in care oaspetele detine o carte de credit cu o data invalida de expirare sau care exprira inainte de ziua de sosire in pensiune.
Prin efectuarea rezervarii, oaspetele isi da acordul pensiunii de a retrage suma de anulare a rezervarii din cardul de credit folosit pentru garantare, asa cum este mentionat mai sus.
Rezervarile trebuie sa fie garantate prin plata costurilor de cazare sau prin vouchere de calatorie (pentru rezervarile efectuate prin agentii de turism sau tour operatori). Plata poate fi facuta prin transfer de bani electronic (in contul bancar mentionat pe factura proforma) sau prin card de credit.

ANULARI SI NEPREZENTARI
Anularile asupra oricarei rezervari trebuie efectuate in scris. Oaspetele este raspunzator pentru plata catre pensiune a taxei de anulare, suma care este descrisa de catre hotel in momentul rezervarii.
Toate camerele care au fost confirmate ca rezervate vor fi pastrate pentru prima noapte a datei programate de sosire, timp in care pensiunea le poate inchiria fara alte anuntari in prealabil, in situatia in care nu a fost facuta o informare asupra sosirii tarzii.

MODIFICARI ASUPRA REZERVARILOR
Modificarile survenite in urma oricaror rezervari trebuie efectuate in scris. Nicio modificare nu va fi garantata pana in momentul primirii in scris de catre pensiune. Tarifele survenite in urma modificarilor pot varia, in functie de natura schimbarii, cat si de disponibilitatea in momentul modificarii aduse rezervarilor.

PARCAREA PUBLICA SI ZONELE DIN EXTERIORUL HOTELULUI
Deoarece pensiunea dispune doar de cateva locuri in parcarea proprie, Pensiunea Blue House nu este responsabila pentru furtul sau distrugerea vehiculelor cu motor parcate in parcarile publice din apropierea pensiunii. Pensiunea Blue House le sugereaza oaspetilor sa fie siguri ca autovehiculul este incuiat si sa nu isi lase obiecte personale in masina. Pensiunea nu poate fi facuta responsabila pentru daune facute de catre terti in zona parcarii publice.Oaspetele are obligatia de a se comporta in asa fel incat sa previna afectarea sanatatii, proprietatii, a naturii si a mediului inconjurator.
Hotelul nu este responsabil pentru daunele cauzate de oaspete in afara premizelor pensiunii.

POLITICI DE CHECK IN (cazare) SI DE CHECK OUT (decazare)
Check In: incepand cu ora 14:00
Check Out: pana la ora 11:00
Pensiunea este indreptatita sa cazeze un oaspete sau sa primeasca un vizitator doar daca se supun acestor termeni si conditii. La sosirea la receptia pensiunii, oaspetele va prezenta un document care sa ii demonstreze identitatea (carte de identiate, pasaport, permis de conducere) angajatului pensiunii prezent la receptie.
Oaspetele va completa si va inmana receptionerului fisa de cazare completata corespunzator si semnata, in concordanta cu legile Romaniei. In caz de necompletare, rezervarea va fi tratata ca „neprezentare”.
Cererile pentru cazari mai devreme sau decazari mai tarziu vor putea fi onorate doar in ziua de check in, respectiv check out, in functie de disponibilitatea zilei respective si vor fi supuse unor taxe aditionale.

DETERIOARAREA, DISTRUGEREA SAU INSUSIREA BUNURILOR PENSIUNII
Oaspetele va fi direct raspunzator pentru orice prejudiciu adus camerei sau spatiilor publice din pensiune asupra oricarui mobilier, aparatura electronica, obiecte sanitare, pardoselii, finisajului sau oricarui accesoriu prin actul produs de sine, invitatii sai, subcontractori sau musafiri.
Daca aceste deteriorari/distrugeri vor fi obervate dupa plecarea oaspetelui (fara ca acesta sa fi anuntat pensiunea in prealabil), pensiunea isi rezerva dreptul de a recupera valoarea prejudiciului taxand cardul de credit al oaspetelui, oferit drept garantie.
Pensiunea isi rezerva dreptul de a actiona asupra oricarui oaspete care incearca sa blocheze si care deterioareaza orice echipament folosit pentru detectarea si/sau stingerea de fum sau incendiu (detectoarele din camere si din spatiile publice, extinctoarele si/sau hidrantii).
Oaspetii care aduc astfel de prejudicii vor fi taxati cu orice cost survenit Pensiunii in urma actiunii lor, si pot fi indrumati sa paraseasca hotelul.
In situatia in care se observa aceste prejudicii dupa decazarea oaspetelui, acestuia ii va fi retrasa suma de bani de pe cardul de credit furnizat pentru garantare.

COMPORTAMENTUL
Pensiunea isi rezerva dreptul de a judeca nivelul de atitudine, comportament si de zgomot acceptat al oaspetelui sau al invitatilor sai, acestia trebuind sa intreprinda toate masurile necesare pentru a corecta actiunile asa cum sunt solicitate de catre personalul Pensiunii.
In situatia in care nu se ajunge la o intelegere amiabila, pensiunea poate finaliza o rezervare si poate solicita decazarea imediata a oaspetelui fara a fi obligat sa restituie banii platiti pe cazare sau sa plateasca vreo compensare.
Pensiunea nu poate caza persoane sub influenta alcoolului sau a drogurilor sau a oricaror substante narcotice si psihotrope. Pensiunea isi rezerva dreptul de a anula imediat rezervarea fara a face nicio compensare sau restituire de bani oaspetelui sau catre oaspete.
Pensiunea isi rezerva dreptul de a nu caza oaspeti cu atitudine agresiva, insultatoare verbal sau fizica in momentul de cazare (check in), in timpul sederii sau in ziua de decazare (check out). Pensiunea este indreptatita sa anuleze imediat rezervarea si sa efectueze expulzarea din camera si incinta proprie fara a oferi nico compensare, in cazul in care aceste reguli vor fi incalcate.

FARA DISCRIMINARI
Face parte din politica pensiunii sa nu discrimineze oamenii in functie de rasa, culoare, nationalitate, sex, statut marital sau social, varsta, origini etnice sau persoane cu dizabilitati si, ca o gazda responsabila, stim ca avem datoria de a ne proteja atat oaspetii si invitatii lor, cat si personalul de un comportament neadecvat. Oaspetele, invitatii sai, musafirii si subcontractorii cu care intra in legatura sau (pe) care ii reprezinta au obligatia sa adere acestei politici, iar managerul pensiunii poate decide daca persoanele care nu au respectat aceasta politica mai pot ramane sau nu in hotel.

PERSOANE CU DIZABILITATI
Pensiunea Blue House nu poate caza persoane cu dizabilitati, datorita lipsei liftului.

POLITICA DE NEFUMATORI SI FOC APRINS
Prin fumat se intelegere folosirea/aprindrea oricarui tip de tigari: traditionala, iqos, glo, tigara electronica, vapo, tigari de foi, narghilea samd.
Fumatul de este strict interzis in toate camerele cat si in toate spatiile publice din interiorul pensiunii, inclusiv culoarele, scarile, sala de conferinta, baile, si zona de receptie precum si tot parterul hotelului. Fumatul este de asemenea interzis in imediata apropiere a intrarii in pensiune. Fumatul este permis doar in exteriorul pensiunii, in zona publica special destinata.
O taxa de curatare speciala va fi aplicata in situatia fumatului sau folosirii de orice fel de droguri sau substante narcotice si/sau psihotrope. In cazul in care se va incalca interdictia de fumat cat si cea de folosire de substante narcotice si/sau psihotrope oriunde in interiorul Pensiunii Blue House, pensiunea va percepe o taxa de curatare de 200 euro la care se va adauga numarul de nopti in care camera nu a putut fi folosita datorita acestor incalcari.
Aprinderea oricarei surse de foc, inclusiv de lumanari, artificii si / sau betisoare aromatice este strict interzisa in interiorul pensiunii si va atrage dupa sine penalizari in valoare de 200 euro.
Pentru nerespectarea situatiilor descrise mai sus, hotelul are dreptul si obligatia sa anunte politia si sa anuleze imediat cazarea fara a returna nicio valoare oaspetelui.

RASPUNDERE CONTRACTUALA
Toti termenii si conditiile subintelese prin statutul juridic sau dreptul comun sunt exclusi din prezentul document.
Pensiunea nu este raspunzator in cazul pierderii sau deteriorarii obiectelor personale ale oaspetilor sau ale invitatilor oaspetilor. Raspunderea Pensiunii este limitata in concordanta cu reglementarile legale, si aplicabila strict valorii prezentului acord.
Pensiunea nu este raspunzator pentru deteriorarea sau disparitia obiectelor personale ale oaspetilor, in urma interactiunii acestora cu alte persoane in afara personalului hotelier sau invitati/vizitatori ai oaspetilor, pe parcursul sederii.
Pensiunea recomanda oaspetilor sa se asigure ca, pe intreaga perioada in care acestia nu se afla in camera, usa catre camera este inchisa, in caz contrar pensiunea nu isi asuma raspunderea pentru disparitia obiectelor personale.
Oaspetele este direct responsabil de orice deteriorare cauzata in interiorul hotelului si in special a camerei de hotel, incluzand finisajele, mobilierul, decoratiunile, obiectele sanitare, lenjeriilor, prosoapelor si/sau halatelor, echipamentele si sistemele electronice din camera. Orice deteriorare de orice natura a obiectelor mobile si imobile facuta intentionat sau din neglijenta oaspetilor, sau a invitatilor/vizitatorilor acestora va fi penalizata corespunzator, oaspetele achitand contravaloarea bunurilor deteriorate, a costurilor de reparatie/inlocuire si dupa caz, a pagubelor indirecte cauzate pensiunii, in cazul in care acesta se afla in incapacitatea de a oferi spre cazare camera.

FORTA MAJORA
Pensiunea Blue House nu va incalca termenii si conditiile acestui acord daca nu va putea onora serviciile descrise mai sus, si va avea dreptul sa anuleze o rezervare daca nu mai este capabil sa ofere servicii de cazare, datorita uneia sau mai multora dintre urmatoarele circumstante:
1.oricare dintre partile pensiunii este inchisa datorita incendiului, alterarii, deteriorarii sau redecorarii la ordinul unei autoritati publice pentru orice motiv, altul decat cel decis de pensiune.
2. in imposibilitatea alimentarii pensiunii cu gaz, electricitate sau apa venita din exteriorul pensiunii.
3.Pensiunea nu poate sa onoreze o rezervare, ca rezulat al unei actiuni industriale a personalului propriu sau a unuia dintre furnizori.
4.Incendiul, explozia, grevele sau mtingurile spontane, furtuna, vijelia, fulgerarea,inundatiile, canalizarea infundata care refuleaza, cutremurele sau urmarile oricareia dintre acestea duc la imposibilitatea pensiunii de a isi oferi serviciile.
5. Pensiunea sau orice parte a acestuia este desemnat pentru utilizare alternativă daca oricare unul dintre evenimentele enumerate mai sus se va produce.

ANULARILE FACUTE DE HOTEL
Pensiunea poate anula orice rezervare imediat dupa ce un oaspete intarzie plata conform termenilor si conditiilor din momentul rezervarii sau daca un oaspete devine insolvabil sau are un administrator numit in afacerile sale care a devenit insolvabil sau daca oaspeteleincalca oricare dintre clauzele stipulate in termenii si conditiile de mai sus, iar atunci isi va folosi eforturile sale rezonabile pentru a oferi oaspetilor facilități alternative la un alt hotel similar sau cu un standard comparabil, cu condiția ca aceste facilități să fie disponibile.

CONDITII SI INFORMARI GENERALE
Din motive de securitate, un sistem de supraveghere video este activ in exteriorul cladirii cat si in spatiile publice din interior. Folosirea inregistrarilor este facuta in mod regulat prin aplicarea legii de protectie a datelor personale.
Personalul Pensiunii nu este autorizat sa faca uz de aceste inregistrari si nici sa le puna la dispozitia unor terti, cu exceptia solicitariii in scris primita de la organele de politie, dupa legitimare.

 

# Autoritatea Nationala Sanitar Veterinara si

pentru Siguranta Alimentelor: www.ansvsa.ro

 

# Autoritatea pentru Protectia Consumatorului:

www.anpc.ro

© 2024 Pensiunea Blue House

Theme by Anders Norén